Moderní výživa kloubů? Přírodní vápník z mořských zdrojů! Zkusíte ho?

Záleží vám na kvalitě a přírodních ingrediencích, co se doplňků stravy týče? Dobře děláte! V tomto článku se dozvíte, proč by měla účinná výživa kloubů přírodní suroviny obsahovat v celém svém složení.

Moderní výživa kloubů? Přírodní vápník z mořských zdrojů! Zkusíte ho?

Kdy začít s kloubní výživou?

Reklamy v nás vyvolávají dojem, že kloubní výživa je pro seniory. V tu chvíli už je ale mnohem náročnější svůj pohybový aparát dostatečně vyživit. Doporučuje se začít s kloubní výživou už zhruba po třicítce, kdy začíná v našem těle klesat produkce kolagenu, a zvyšuje se potřeba základních minerálů pro kosti, klouby a chrupavky. 

Že se vám to zdá brzy? Je škoda péči o pohybový aparát odkládat, později totiž už řešení nemusí být tak jednoduché. 

Pro naše kosti, klouby a chrupavky jsou důležité především:

  • Minerály – vápník a hořčík 
  • Vitamín D a vitamín C
  • Kolagen a glukosamin sulfát

U vitamínů je to jasné – vitamín C podporuje tvorbu kolagenu, a vitamín D zase pomáhá ukládat vápník do kostí. Pojďme se však zaměřit na novinku v oblasti přírodních minerálů, kterou je vápník z mořských zdrojů:

Správná výživa kloubů? Přírodní vápník z hlubin moře!

Je prokázané, že v lidském organismu se lépe vstřebá a využije vápník živočišného původu. Takový mák, který je sice na vápník sám o sobě bohatý dost, nám ho ale ve finále moc nepředá. Skvělým zdrojem vápníku jsou ryby, a ještě koncentrovanější je rybí kostní moučka. Její výhoda je v tom, že obsahuje takovou formu vápníku, a navíc i kolagenu, které jsou lidskému tělu velice blízké. Navíc jsou přírodního původu. Kolagen je důležitý hlavně pro chrupavky. Ty v kloubu fungují jako takové polštářky, které tlumí nárazy při pohybu. 

Kolik vápníku je akorát?

Potřeby každého člověka jsou jiné. Hodně záleží na tom, kolik vápníku přijmete ve stravě. Na to by se měli zaměřit hlavně ti, kteří mají dietní omezení – např. nemohou jíst mléčné výrobky. Zvýšená potřeba vápníku je u seniorů a především žen. Ty jsou náchylnější na zhoršení kvality kostí během menopauzy.

Záleží i na tom, kolik máte pohybu a jak svůj pohybový aparát zatěžujete. Platí tedy dobré pravidlo: ani málo, ani moc. Zaměřte se hlavně na zdroje vápníku, spíš než na počítání, kolik mikrogramů vápníku jste dnes snědli. 


 

FlexiMed balení

FlexiMed

Nový přípravek pro zdravé klouby

* platíte pouze poštovné 49 Kč


Vaše komentáře

Vložte svůj komentář:

  • {{ myComment.createdAt }}

    {{ myComment.name }}:

    {{ myComment.text }}

  • {{ comment.createdAt }}

    {{ comment.name }}:

    {{comment.text}}

Vložte svůj komentář:

©2022 NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Odesílá se